Color/Kleur, Photography/Fotografie

SITO5 at Park Spoor Noord

Since its opening in 2009 Park Spoor Noord has been the background to a lot of activity going from sports to arts with colorful variations in-between. This time it was the graduates of the Leonardo Lyceum SITO5 that took over the place to show their end-of -school year presentation.

…….

Sinds de opening in 2009 is park Spoor Noord het decor geweest voor veel evenementen gaande van sport tot kunst en alle kleurrijke variaties tussenin. Deze keer waren het de leerlingen van het Leonardo Lyceum SITO5 die de waterpartij inpalmden om hun eindwerk te laten zien.

For a slideshow click below (F11 for full screen)

Voor een diavoorstelling klik hieronder (F11 voor volledig scherm)

SITO5 in Park Spoor Noord

Standard

8 thoughts on “SITO5 at Park Spoor Noord

      • jef mostmans says:

        ik was zeker weer bezig met het inscanen van zw/w negatieven uit een ver verleden…je krijgt daarvan nog wel de resultaten te zien. Ik ben alleen nog op zoek om die belden op een elegante manier te presenteren aan mijn “fans” (;-))

        Like

        • Misschien eens kijken naar jAlbum? Dat zijn de diashows die dikwijls aan mijn berichten hangen, o.a. deze… Je zou ze normaal ook aan je blog kunnen aanhangen, ook bij Blogger, neem ik aan…

          **

          Like

    • Ik laat toch maar zien wat er is (hier hoort een onschuldig smoeltje bij met een heiligenschijntje boven het hoofd maar ik weet er de code niet voor…)😉

      **

      Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

