Color/Kleur, Photography/Fotografie

“Petrol” revisited…

A while ago I had a careful look at an abandoned industrial site (Petrol) and had posted about it. I had promised myself that I would have another look there later. And later was now a few days ago.

……

Een tijdje terug had ik wat voorzichtig rondgesnuffeld op een verlaten industriële site (Petrol) en had er een berichtje over gemaakt. Ik had me toen beloofd dat ik later terug zou gaan. En later was dus enkele dagen geleden.

…….

Click below for a slideshow Use F11 for full screen

Klik onderaan voor een diavoorstelling F11 voor volledig scherm

“Petrol” Revisited

Standard

6 thoughts on ““Petrol” revisited…

  1. Blij dat je heelhuids thuis gekomen bent: heb je die eenzame Esso-tijger niet horen hijgen?
    Desondanks weer naargeestig mooie shots: we houden de moed er maar in🙂

    Ik vraag mij altijd af wie de eigenaar kan persen om zijn troep netjes op te ruimen? Ik noem dat altijd “het heilige eigendom”: verwaarlozen mag zolang het niet tegenover het huis van de burgemeester (of voor het kasteel van den koning) gebeurd.

    Like

    • Nee, enkel de wind in de bomen🙂
      Als ik me niet vergis is dat ondertussen allemaal van de stad of de provincie of zo iets – maar ben niet zeker. En dan zal dit ook bekend klinken > het zal helemaal gesaneerd worden, er komt een bedrijventerrein en een voetbalstadion. De sanering – bon – iedereen kan zich voorstellen dat een petrolbedrijf of twee of drie daar wel wat hebben aangericht… het is een wonder dat daar terug zoveel natuur is ontstaan. De rest – geen commentaar. Net erbuiten, bij de Schelde is er een natuurgebiedje met veel gevleugelde inwoners – wat er overblijft van de Hobokense polder… ik hoop dat dat tenminste behouden blijft en geen parkeerterrein wordt voor voetbalfanaten…:-/

      Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

