6 thoughts on “When Grown Ups Start Playing…

    • Ik zou achter dat ‘misschien’ toch maar een vraagteken zetten, hoor. Ik vermoed eerder dat ze een rockstar of zo iets wordt of danst op thechno muziek uit puur rebellie😀 Ze ziet er niet zo heel gelukkig uit, vind ik…

      **

      Like

      • Dat vraagteken zat al in het woord “misschien” en ik ben bang dat “moe” niet wist niet waar ze haar anders moest laten. Kan ook zijn dat ze gewoon slaap heeft, want onze kleindochters vallen ook in slaap bij Bach. En dat zegt iets over de goede kwaliteit van die muziek: erg rustgevend🙂

        Like

    • Het zou heel goed kunnen… ouders graag ‘n dagje vrij, moemoe moet zingen of dirigeren en daar zit ze dan…

      Bach is zeker rustgevend maar in slaap val ik daar toch niet bij, hoor…😉 Dat doe ik gewoonlijk binnen het half uur voor den TV… en dat zegt ook al heel veel over de TV programma’s😀

      Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

