19 thoughts on “My Prince… Mijn Prins…

  1. Nice one, though I tend to associate frogs with wet, green places, this one seems admirably suited to his woodland environment! And, now I think about it a bit more, I suspect the woodland litter will be full of scrumptious food for it.

    Like

  2. Rinus Alewijnse says:

    Oef, wat denken jullie slecht van mij😦

    Een echte prinses heeft 10 onder-rokken en slaapt op een erwt…🙂

    Like

    • Amai! Zo vroeg al wakker?! Nee Rinus, dat doen we niet – ik toch niet🙂 Ik zei toch ook dat het een slechte bewoording was… maar geef toe, het kwam toch ‘n beetje ‘rekbaar’ over🙂

      Like

  3. Rinus Alewijnse says:

    Wat een prachtige foto van je aanstaande!
    Heb ik een goede raad?
    Gewoon je prinsesserokje omhoog houden, dan springt hij er vanzelf in🙂

    Like

  4. 😀
    Hij loopt nog steeds rond ook nog. Kwam hem deze middag weer tegen… Alweer een reden om mijn djungel gerust te laten…😉

    Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

