12 thoughts on “Digidoodles… (Digikrabbels…)

  1. Meer dan een grapje: 1 en 3 zijn echt mooi (zelfs voor een grote poster aan de muur), 2 en 4 zijn zelfs mysterieus. Je maakt mij nieuwsgierig naar de originelen en naar de “app” die je ervoor hebt gebruikt?

    Ik gebruik soms foto’s die niet in een serie passen voor dergelijke fotograpjes (leuk als afsluiter in mailtjes) voordat ze na een paar weken definitief de prullenbak in gaan.

    Like

    • Zo’n momenten zijn de reden dat ik niet alles wat wordt afgekeurd voor een reeks of het ‘archief’ niet direct de prullenbak ingooi😀 Het is puur PS… een maxi-app dus waar een tablet zich in zou verslikken… Maar ik heb ontdekt dat er met Pixlr ook wel grappige dingen kunnen gemaakt worden.😉

      Like

      • En niet te vergeten de 36 mooie effecten in Picasa die je op allerlei manieren kunt combineren en eventueel kunt aanvullen met de Creatieve Kit.

        Het voordeel daarvan is dat het origineel min of meer herkenbaar blijft en voor mijn gevoel maakt dat de houdbaarheid van dit soort creatieve uitspattingen groter en waarschijnlijk interessanter voor anderen.

        Tenzij je helemaal bezeten bent van abstracte kunst, maar ik weet niet of je het gebruik van PS “kunst” mag noemen? In ieder geval wel knap of leuk🙂

        Like

        • Het was in dit geval eerder de bedoeling dat het origineel niet herkenbaar is – gewoon spelen met kleuren en vormen – abstract dus inderdaad. Of het kunst is? Voor mij is het spelerij maar als ik me erop moest toeleggen en iemand vindt dat kunst… ik zou gewoon een Mona Lisa glimlachje op mijn gezicht toveren en blijven spelen als ik er zin in heb… als dat niet gebeurt even goed, trouwens😉

          Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

