4 thoughts on “The Disappearing Act…

  1. Rinus Alewijnse says:

    En als ik dan voor de aardigheid eens kijk of “onze Nil” weer wat op haar kerfstok erbij heeft, dan blijken al 10 automatische bloggers mij voor te zijn geweest en had “monneke” hem ook alweer gezien etc.
    Dus ik ben gewoon traag aan het worden, maar desalniettemin mijn waardering voor je nieuwe onderkomen: de vloer moet nog wel een sopje en de tegels liggen niet goed volgens Jan, maar zijn vogels poepen ook de hele buurt onder🙂
    Ik vind het gewoon een mooie foto die net door dat beetje kleur toch iets aantrek-kelijker is dan in zwartwit – wat in dit geval ook heel goed had gekund. En knap dat de raampartij niet volledig overbelicht is, want dat is zo’n “standaard probleem” in onze fotokringen op G+

    Conclusie: gewoon een fijne prent, maar iets meer toelichting over je nieuwe woning was mij welkom geweest🙂

    Like

    • Voor mijn nieuw onderkomen is het wel wat koud, vind je niet?🙂

      Ok, toch even wat toelichting. De foto is getrokken tijdens een bezoek aan Technopolis in Mechelen. Omdat het best op zich kan staan, heb ik wegens het inactieve en nogal grote gat tussen berichtjes al gepost. Een van de dagen komen er nog wat opnames en wat meer uitleg bij… nog even geduld, dus…😉

      Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

