6 thoughts on “ParkArt… ParkKunst…

  1. Kunst?
    In dat prieeltje kun je misschien nog even schuilen of “zen bedrijven”, maar dat omgevallen huisje stoort alleen maar en is zo te zien zelfs niet geschikt als kinderspeelplaats😦
    Ik hoop dus dat er ook wat “sierlijke” objecten staan die daar beter passen.
    Maar je foto van het prieeltje is wel heel sfeervol🙂

    Like

    • Het ‘prieeltje’ is toch wel wat groter, hoor…😉 Maar het klopt wel dat het erg zen is en ik vond het wel iets hebben.

      Het ander huisje – ja daar heb ik ook mijn vraagtekens bij… Kinderspeelplaats? Ik vrees dat je ‘r niet mag aankomen…🙂 Ik neem aan dat daar wel een idee achter zit maar dat zal dan wel ergens in een brochure staan. Ik vind een oud vervallen huis meer zeggen, eerlijk gezegd. Maar heb het wel bij wijze van contrast hier bijgedaan…

      Like

    • Ik vrees dat de tornado niet veel heeft overgelaten om er een huis van te maken zover ik kan zien op de nieuwsberichten en wens de getroffenen veel moed toe… Maar wie weet had de kunstenaar iets soortgelijks ergens in zijn achterhoofd?

      * *

      Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

