Color/Kleur, Photography/Fotografie

The White Village of Thorn (3)

A good friend of mine who knows the place was already quite disappointed from the first post about Thorn that it did not keep the promise of its title – no white village… So finally here it comes, a walk through the village🙂

Een goede vriend van mij die Thorn kent was al bij mijn eerste berichtje wat teleurgesteld erover dat het niet de belofte waarmaakte van de titel – geen wit stadje… Hier komt het dan eindelijk, een wandeling door het stadje🙂

This slideshow requires JavaScript.

Standard

2 thoughts on “The White Village of Thorn (3)

  1. Een combinatie van verlofperiode en dat ik nogal lang stil ben geweest, denk ik😉

    Het is ook dat het weer voor het grootste deel niet heeft meegewerkt… met een mooie blauwe hemel zouden de witte huisjes toch iets prettiger overgekomen zijn. Nu lijken ze eigenlijk wat grijzig met de grijze hemel erboven… Maar dat is spijtig genoeg niet iets dat we kunnen kiezen als iets al afgesproken is. Was al blij dat we niet in de regen zaten en de zon toch wel wat pogingen deed om ons op te vrolijken🙂

    Like

  2. Ik ben blij voor je dat deze slideshow in ieder geval 11 “likers” heeft opgeleverd, want de rest is kennelijk op vakantie of is de “begijnhofjes” zat🙂

    Bedankt, maar gek genoeg vind ik het plaatsje leuker om doorheen te lopen dan om er via foto’s naar te kijken en dat had ik ook met mijn eigen foto’s – er is fotografisch kennelijk een grens aan veel wit (veel groen is natuurlijker🙂

    Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

