Color/Kleur, Photography/Fotografie

Open House… Open Deur…

…in the Service Centre

…in het Dienstencentrum

The Service Centre is the same place where I with a group of other volunteers help the elderly to make sense of the digital world as I mentioned in some previous posts. But it has a lot more activities than just that in which they can participate like painting, dancing, sewing, day trips to interesting places and more… They can eat there at a very democratic price and chat the old-fashioned way with friends over a cup of coffee or tea… a lively bunch full of laughter and stories…

An impression of the Open House Day where information and results of some activities are presented.

Click on the miniature further down for a slide show – click then on the first photo of the album and then on slide show above the photo…

DC-029

Het Dienstencentrum De Groten Uitleg is dezelfde plaats waar ik met een groepje vrijwilligers de oudere generaties help om hun weg te vinden in de digitale wereld zoals ik al eens heb vermeld in het verleden. Maar wij zijn maar een deeltje van heel wat andere activiteiten zoals schilderen, dansen, naaien, dagtrips naar interessante plekjes en nog veel meer… De bezoekers kunnen daar eten aan een heel democratische prijs of met vrienden een babbeltje doen met vrienden bij een kopje koffie of thee… Een vrolijke bende vol leven…

Een indruk van de Open Deur Dag…

Klik op het miniatuurtje hieronder voor de diashow – klik dan op de eerste foto van het album en dan bovenaan op ‘diavoorstelling’…

Open Deur DC Kalmthout 2013
Standard

8 thoughts on “Open House… Open Deur…

  1. De meest aandoenlijke foto vond ik dat scheve theepotje met die hamer op de achtergrond. En de meest aandoenlijke uitspraak dat jullie computerlessen aansluiten op de actuele noden: jullie zullen “behoeften” bedoelen.
    Maar verder is het gewoon een mooie reportage van een levendig centrum waar veel gebeurd en dat daardoor erg belangrijk is – vooral voor ouderen. Leuk om daar een rol in te spelen en ik zag zelfs wat foto’s van Thorn & Maastricht.

    Like

    • Inderdaad, die staan er ook tussen… Maar niet die van mij😉

      De hamer in de achtergrond is eigenlijk van de cursus Handige Henrietta – knutselen in huis – niet om de theepot ermee kapot te slaan😀

      Like

      • Ik herkende die Thorn-foto’s ook niet, maar het kon zijn dat je er veel meer hebt gemaakt dan je mij hebt laten zien🙂

        Overigens ook mijn complimenten dat je weer Picasaweb+ hebt gebruikt, want dan komt de goede kwaliteit van jouw foto’s toch het beste tot zijn recht en in Chrome gaat een diashow dan automatisch naar full screen – dus dat is dan dubbel genieten.

        Like

      • Ik heb zelf aan het kijken geweest omdat ik bij zo’n gelegenheid het album ook naar het DC stuur… maar misschien werd er verwacht dat ik ze zelf afdruk?…😉

        Voor zo iets is G+ echt ideaal maar deze keer heb ik de instellingen langs het oude Picasaweb gedaan – dat was toch zooo simpel nog toen… en geen problemen zoals de laatste keer…

        Trouwens, als je in plaats van direct naar dat pijltje te gaan waaronder de diashow zit mijn uitleg van hierboven volgt (eerste foto aanklikken en dan pas naar diashow) zit je in elke browser ineens op vol scherm – ook weer zo iets raar… twee verschillende teams die eraan hebben gewerkt zeker?😉

        Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

