Black and white/zwart wit, Photography/Fotografie

Landscaping…

Still staggering around in the archives…😉 But there is a small light at the end of the tunnel my lens has become lately… I sure hope it’s not the next train carrying another load of work…

This one is a part of the Botanic Garden in Antwerp… The year is 2008…

Nog steeds aan het ronddolen in mijn archieven…😉 Maar er daagt een klein lichtje aan het einde van de tunnel van mijn lens… Ik hoop maar dat het niet de volgende trein is met een volle lading werk…

Deze opname is van de Botanische Tuin in Antwerpen… Het jaar is 2008…

BTQ1

Standard

6 thoughts on “Landscaping…

  1. Rinus Alewijnse says:

    Het zou mij niet verbazen als ik wel eens op die rotsen heb gezeten en toevallig ook in 2008. Maar ik heb je toen niet bezig gezien en als ik je wel had gezien, had ik toch niet verwacht dat je ons pas in 2013 zo’n prachtige z/w zou laten zien.
    En dat voor een gewoon JPG-tje🙂

    Like

    • Bedankt🙂

      Inderdaad een zuiver z/w jpg-tje zonder LR trucjes… Gewoon wat bijgewerkt in PS en nu wel nog even kennis laten maken met Nik voor kleine correcties. Kan dus even goed…😉

      Ja, wie weet liep je daar ook rond net die dag van de 365 dat een jaar heeft… Toeval bestaat niet, zeg ik altijd…

      Like

      • Rinus Alewijnse says:

        Het was alleen niet in 2008, maar in 2002 – zo ernstig is het al gesteld met mijn geheugen. Je kunt er ook van maken: hoe ouder je wordt, hoe sneller de tijd gaat, maar het enige wat ik nu zeker weet dat mijn foto’s toen nog echt “analoog” waren en slechts een dubbeltje bij “Het Kruidvat” kostten🙂

        Like

    • Het is een zalig tuintje en rustpunt in het midden van de stad met een heel interessante serre waar een verzameling tropische planten mooi staan te wezen. ‘n paar van die rotsen had ik toch zo graag in mijn eigen djungel gehad…😉 En ze hebben inderdaad iets weg van jou profielfoto van ‘n tijdje geleden😀

      Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

