9 thoughts on “ECO House… ECO Huis…

    • Ik vrees dat het zou kunnen tegenslagen met de warmte – behalve visueel dan… Het is waarschijnlijk een soort spaarlamp of zo zonder warmteverlies😉

      Like

      • Rinus Alewijnse says:

        Kan mij niet schelen wat het is, want het is gewoon een hele mooie en mysterieuze foto. Maar gezien de vreemde constructie zou het best een warmtelamp kunnen zijn🙂

        PS: natuurlijk ken ik je gevoel voor humor, maar die vond ik bij die treurige palmboom wel erg schrijnend.

        Like

    • Ze doen daar wel interessante dingen… Regelmatig zijn er repair-shops waar voor zover ik kon zien de vraag ver boven het aanbod gaat – maar iedereen zit rustig te wachten tot het zijn beurt is… Ook geefmarktjes, info dagen horen bij het aanbod en je kunt er wel goed terecht als je vragen hebt. Een goed initiatief, vind ik…

      Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

