While sitting in a city-traffic-jam and moving slower than a snail on one of the last rainy days so far, my camera produced this picture through the windshield – twice! Really frightened me too! A warning that I am through my ‘alloted clicks’?… Rain got through its raincoat?  It is back to normal now but I cannot be sure for how long…🙂

1-RSLM090

Terwijl ik op een van de laatste regendagen tot nu toe  in een verkeersopstropping stond aan te schuiven, produceerde mijn camera dit beeld door de ruit – tot twee keer toe! Was dat verschieten! Een waarschuwing dat ik door de ‘toegewezen kliks’ zit?… Een lekje in het regenjasje van de camera? Ondertussen doet het terug normaal maar wie weet hoe lang?…🙂

Color/Kleur, Photography/Fotografie

Frightening… Verschietachtig…

Image

11 thoughts on “Frightening… Verschietachtig…

    • Don’t worry, dear Canary🙂 I think it was just protesting the utterly rainy and cold day it had to work in (as was I!) It started working fine after a short rest. I think I can still squeeze a few thousand photos out of it😉

      The reason I am a bit absent at the moment is that I have to do a bit of renovation around the house (inside and outside) before nature outside takes the place over and I have no room to stand on next to the walls and windows😀

      In case of a real emergency the repair shop might indeed be worth a try, by the way…

      Like

      • Rinus Alewijnse says:

        Dat weet ik wel zeker en ik vraag mij zelfs af of die überhaupt nog bestaan.
        Ik wacht nu al een maand op mijn e-reader die plotseling niet meer wilde starten – denk dat ze daar ook geen raad mee weten. Waarschijnlijk door een gratis boek met een virus op pagina 33🙂

        Like

    • Ik vond het ook iets hebben – anders had ik het natuurlijk niet hier gezet😉 Maar alle foto’s zo? Dan zou het niet meer zo boeiend zijn, vrees ik…😀

      Like

  1. Dag Nilgün,
    Ziet er eng uit maar was het niet het gevolg van een verkeerde instelling? Ik denk dat we allemaal wel eens zoiets “doms” hebben dat achteraf weer mee blijkt te vallen. dat hoop ik dan maar.😉
    Groetings,
    Jan.

    Like

    • Dat was mijn eerste idee en ik heb het uiteraard gecontroleerd (was niets mis mee) en dan nog eens geprobeerd… niets gekort – hetzelfde resultaat… Eens thuis deed het terug normaal… Blijft raadselachtig😀

      Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

