LMM011bw

 

Black and white/zwart wit, Photography/Fotografie

Fly-by… Scheervlucht…

Image

11 thoughts on “Fly-by… Scheervlucht…

  1. I really love the shadow-play. Absolutely peaceful. What a perfect angle! And that intense expression, with the impression of gazing into a keen wind with those flowing ruffles tossing back. One begins to imagine the “thoughts” roving through a mind made of stone…Splendid shot indeed, and what a complimentary sky.

    Liked by 1 person

  2. Rinus Alewijnse says:

    Maar waarom doet het zo “russisch” aan – ik verdenk jou toch niet van communistische sympathieën – of vergis ik mij deerlijk🙂

    Like

      • Rinus Alewijnse says:

        Nou nee, want dat koppeke ziet er vanuit een normaal standpunt en in kleur helemaal niet zo “russisch” uit, dus het zit hem in de combinatie van jouw lage standpunt en jouw dramatische zwartwit. Doet mij erg denken aan de stijl van fotografen uit de vijftiger jaren, zoals Cas Oorthuis.

        Like

      • Kende hem niet (Oorthuis) en ben even gaan snuffelen op het internet – en eerlijk gezegd zie ik eigenlijk niet direct het verband… Misschien iemand anders van die periode? Ik zou het niet weten… Ja, klassieke zw zonder trucjes wil eens wel aan de jaren 50 herinneren natuurlijk😉 Maar dat was geen bewuste keuze met dat oogpunt. Ik zag het gewoon liever in ‘t zw…😉 De kleurversie is ook niet slecht maar ik vond het harde van de zw beter daarbij passen…

        Like

  3. sterke opname van een beeld waar ik misschien al honderd keer voorbij gelopen ben !!! je moet het maar zien en … verwerken in zwartwit is zeker een plus !

    Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

