Color/Kleur, Photography/Fotografie, Text/Tekst

News… Nieuws…

It is already a while I was thinking that my blog started looking rather tired… So, if you happened to be around when things kind of went funny, it was me trying out possibilities…🙂 This is the result for the time being. I’ll see if I still like it in a week, a month… And I’d welcome some reactions too😉 Good or bad – I’m flexible…😛

Het is al een tijdje dat ik de indruk had dat mijn blog er nogal moe uitzag… Dus, als iemand toevallig langs kwam en dingen nogal gek deden – dat was ik, mogelijkheden aan het uitproberen…🙂 Dit is het resultaat voor nu. Ik zal zien of het mij binnen een week of binnen een maand nog bevalt… En uiteraard stel ik reacties op prijs😉 Goede of slechte – ik ben flexibel…😛

2012-11-24

Standard

12 thoughts on “News… Nieuws…

  1. Rinus Alewijnse says:

    De enige eerste kritiek die ik heb is op de grootte van de letters in gewone tekst of commentaar: dat kan wel een slagje kleiner. Alleen moet je dat tegenwoordig eigenlijk beoordelen op 1920×1080 schermen waarop alle tekst al gauw te klein is.

    Like

    • Spijtig genoeg valt ook de titel van het blogje onder ‘headings’ – als ik die verklein is mijn titel echt mini (wat niet de bedoeling is)… Ik ben anders wel akkoord met wat je zegt maar het kan blijkbaar niet anders…😦 En het is inderdaad bedoeld voor alle apparaten en dan zou het op een smartphone al gauw te klein zijn…

      Like

  2. Rinus Alewijnse says:

    Grandioos – ben blij dat het Adobe-zwart overboord is en dat de foto’s meer ruimte hebben, zodat het eigenlijk niet meer nodig is om door te klikken naar een grotere, tenzij voor een fullscreen slideshow.
    Proficiat / Rinus

    Liked by 1 person

    • Ik wist het dat jij deze keer de eerste zou zijn!😉
      Ja, ik was het zelf wat moe… vooral ook dat klein gedoe terwijl ik met een zee van plaats zat… Kan nu ook wat grotere foto’s tussengooien als ze erom vragen😉

      Moet nog ‘n paar dingen uitvissen… sommige dingen zijn nog wat geheimzinnig maar de constructie staat er al…

      Bedankt🙂

      Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

