Vlietje lamp bw

Black and white/zwart wit, Photography/Fotografie

The Lady and the Lamp…

Image

8 thoughts on “The Lady and the Lamp…

  1. Rinus Alewijnse says:

    Het is een madam uit de vijftiger jaren en een schemerlamp uit de vijftiger jaren waarbij het net is of ze die even voor de grap heeft aangesloten op één van de e-cars achter haar. Een kostelijke foto en in dit geval ben ik het eens met z/w🙂

    Liked by 1 person

    • Ja, zoals al eerder hier gezegd, ik denk dat mijn schooljaren te lang geleden zijn… ik wist dat echt niet (meer) dat Florence zo werd genoemd…🙂 Shame on me!… Het leek me gewoon een passende titel voor deze lieve dame… Of misschien heeft een vergeten herinnering aan dat feitje mij toch een pootje gelicht?…

      Bedankt voor je mooi compliment🙂

      Like

    • Bedankt Monneke!🙂 Ik heb weer zo’n periode dat mijn zwart/wit roots aan het groeien zijn… Op zoek naar mezelf als fotografe bots ik daar onvermijdelijk telkens weer op…;-)

      Like

    • You got me there, James😀 I didn’t know it was the way Florence N was known… It just seemed a nice titel for a nice lady…

      I did not ask her name, by the way – just if I could take a picture of her and her lamp…😉

      Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

