4 thoughts on “Under the Bridge… Onder de Brug…

  1. Rinus Alewijnse says:

    Ik heb de plek proberen te vinden, want misschien heb ik al vele malen over die weg gereden. Maar het lukt mij toch niet, dus voortaan de gps-coördinaten vermelden svp zodat er hele stoeten navolgers heen kunnen🙂
    Ik hou niet van die troosteloze plekken – als het nou nog een vriendelijk strandje en wandelboulevaardje was voor de arme Merksemers, Maar ik geef toe; het licht op de laatste foto was mooi ten afscheid – voor jou ook voorgoed denk ik🙂

    Liked by 1 person

    • Locatie van de foto’s op OneDrive, in jouw map… Waar geeft MAPS GPS coordinaten? Kon niet vinden… of bedoel je in Earth? Oeps! Niet gekeken…🙂 De Vaart is geen vriendelijk strandje maar een levensgevaarlijk werkwatertje… Niet direct geschikt om erin te zwemmen😉

      En ja, het was wel mooi licht voor zo iets…🙂

      Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

