8 thoughts on “World on Fire… Wereld in Vlammen…

  1. Rinus Alewijnse says:

    Niks tegen wat extra gezelligheid in de laatste week van het jaar, maar wel tegen de voorafgaande weken van jengelend geglitter en overdadige diners etc. Dan wordt het contrast met het treurige deel van de wereld wel erg groot. En ik kreeg de indruk dat je dit met je “kerstbal in vlammen” wilde uitdrukken.

    Liked by 1 person

    • Klopt inderdaad… Het wordt er niet beter op – zelfs de bijtende toon van het Kerstlied van Wannes vd Velde is niet meer toereikend…
      Ik kan niet doen alsof ik niets zie of hoor… Maar zelfs in een brandende wereld mag er ook eens ‘n moment van menselijke warmte zijn, hoop ik😉

      Like

  2. Rinus Alewijnse says:

    Volgens mij zit er een scheutje Picasa bij hoor Jan, maar dat verzwijgt ze🙂
    Verder best eng en helaas van toepassing op de brandhaarden op deze wereld.
    En is er toevallig geen brandhaard, dan is er wel een epidemie.
    Zalig Kerstfeest…

    Liked by 1 person

    • Je hebt me (gedeeltelijk) door…😉 Inderdaad, er zit ‘n ‘zweem’ Picasa tussen en verder is het een PS filtertje dat wat bijgewerkt is… Geen wereldschokkende handelingen…

      Zalig Kerstfeest erachter klinkt wel wat bitter… ik zal met Kerstmis een vrolijkere boodschap proberen te formuleren😉

      Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

