8 thoughts on “Colors of Decay… Kleuren van Verval…

  1. Rinus Alewijnse says:

    Prachtwoord: verkrottingsbelasting🙂
    Hebben we hier nog niet begrepen, maar binnenkort krijgen wij in Nederland de Dagobertducktax voor de bergen goud achter die verwaarloosde poorten.

    Liked by 1 person

    • Dat is ook een mooie beschrijving – voor wat ik denk dat het een vermogensbelasting is? Daar spelen ze bij ons ook met woorden… vermogensbelasting is tegenwoordig ‘Vermogenswinstbelasting’… Alles om het toch maar uit te stellen…😉 Ja, waarom ook niet… er zijn nog genoeg werkende en werkzoekende en gepensioneerde citroenen dat ze kunnen uitpersen… Dat de citroenen vorige maandag heel het land hebben lamgelegd is waarschijnlijk gewoon een ‘accident de parcours’…

      Like

  2. Rinus Alewijnse says:

    De kunst van tegenwoordig ziet er inderdaad vaak erg vervallen uit – dat ben ik Raymonneke eens. Maar bij mij valt dit onder het begrip “het heilig eigendom”: je mag de boel laten verrotten zolang de pannen niet van je dak op het hoofd van de toevallig passerende brave burger vallen🙂
    Maar na dit plaatje zal er snel wat gaan veranderen, want nu staat het op internet.

    Liked by 1 person

    • Dat van het ‘heilig eigendom’ zou ik toch maar voorzichtig mee zijn, Rinus…😉 Er bestaat hier namelijk zo iets als een verkrottingsbelasting – of is het nu een boete? Ik weet het niet meer… Maar dat geldt natuurlijk enkel voor huizen en zo’n poort dat er in een hoekje zit ontsnapt er waarschijnlijk aan…

      En of mijn blog zo goed bezocht is dat de stad ineens dat poortje ontdekt – laat me daar maar even aan twijfelen😉

      Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

