NRD016

Color/Kleur, Photography/Fotografie

Graffiti +

Image

10 thoughts on “Graffiti +

  1. Rinus Alewijnse says:

    Nee, ik vrees het ook – gelukkig is daar altijd een oplossing voor: dan zeggen we “over smaak van niet te twisten”. En gelukkig is dit spreekwoord zo wijs om niet te spreken over “goede smaak” of “slechte smaak”🙂

    Like

    • Ik vind dit niet lelijk, met monster en al… als ik het toch zou moeten beschrijven, ik vind het gewoon eerlijk, direct en ergens raakt het mij gevoelsmatig…

      We gaan deze keer niet overeenkomen, vrees ik😉 Maar dat moet toch ook niet?…🙂

      Like

  2. Rinus Alewijnse says:

    Dat spook verpest alles en maakt er gotic kitsch van – een paar vage schaduwen waren voldoende geweest om het unheimische van zoiets als een ondergrondse parkeergarage (?) uit te drukken.
    Dus wel knap gedaan, maar toch zonde van alle spuitbussen en ik zou er zelfs geen foto aan gespendeerd hebben – tenzij als achtergrond voor een vreselijke selfie🙂

    Liked by 1 person

    • Sorry dat ik je niet kan troosten met roze hartjes en strikjes zoals het ‘hoort’ voor een oudere dame, Rinus😉 Spoken en griezels horen nu eenmaal in de verbeeldingswereld en dikwijls niet enkel daar maar zien ze dikwijls uit als gewone mensen… Kinderen krijgen verhaaltjes te horen van de boze wolf die de grootmoeder opeet, TV en de filmwereld bulkt van verhakkelde lijken vol rode verf maar een jonge kerel of een meisje mag zijn/haar gevoelens geen uitdrukking geven door er creatief mee om te gaan en een griezel te spuiten dat achter het mooie meisje aanzit?…

      Laat ons deze keer maar van mening verschillen😉

      Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

