“Prrrecioussss?”

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

“Can I get it from below?”

“Kan ik er langs onder aan?”

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

“Hmmm… Guess I’ll have to take the whole thing…”

“Hmmm… Ik zal dan maar heel dat ding moeten meenemen…”

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

And they do too! And drop it somewhere out at sea… You have to swim out to get it back…🙂

En ze doen het echt! En laten het dan ergens boven het water vallen… Zwemmen maar om het terug te krijgen…🙂

Color/Kleur, Photography/Fotografie

Jonathan Jr… (2)

Gallery

12 thoughts on “Jonathan Jr… (2)

  1. Rinus Alewijnse says:

    Dat is helemaal leuk: ik koppel jou zo aan het dokje, dat ik er helemaal geen openbaar zwembad in had gezien – al verbaasde ik mij wel over de lelijke blauwe vloerbedekking en de kralenketting in het water. Maar ik had natuurlijk moeten begrijpen dat het badschoentjes waren en geen flaneergevalletjes🙂.

    Maar dan zou ik juist een sport vinden om zo’n schoentje achterna te duiken: geheid dat Jonathan er dan een spelletje van gaat maken en meteen verder gaat met het volgende paar glimmers🙂

    Liked by 1 person

    • 😀
      Dat zwemclubje is eigenlijk in Istanbul, op een van de eilandjes (dus ergens klopt het wel, dat dokje!) en geen openbaar zwembad… En zo’n slippers behoren toe aan de ouders of grootouders van de sportieve jeugd die daar komt trainen… die springen dus niet de meeuw achterna maar sturen ofwel de kinderen of kleinkinderen er achteraan of roepen naar een bootje dat er al eens aan het dobberen is om het toch eventjes op te halen…😉

      En wees maar gerust dat Jonathan er een spelletje van maakt🙂

      Like

    • No! She saw it in time and shoo-ed him/her away… What an anticlimax, isn’t it?😀
      But I wasn’t lying – they really do that on a regular basis… and then, if you’re lucky there’s a boat in the neighbourhood and someone picks it up for you or you indeed have to swim out and get it yourself… Or you can go to the weekly market and get another pair, of course…😉

      Good weekend to you too!

      Liked by 1 person

  2. Rinus Alewijnse says:

    Wat een grappig serietje, maar hoe is het met die dame afgelopen? Ik neem toch aan dat ze niet stante pede alles uit trok en haar slippertje achterna sprong, want dan wil ik de rest ook wel zien🙂

    Liked by 1 person

    • Alles uittrekken zou relatief geweest zijn in dit geval omdat het daar een zwemclub is en iedereen toch in zwemgerief rondloopt😉 Maar dit verhaaltje eindigde ermee dat ze het op tijd zag en dat ze het nieuwsgierig beestje wegjaagde…

      Het gebeurde wel regelmatig dat de meeuw er toch mee weg was – het is dus niet gelogen…🙂

      Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

