4 thoughts on “Mystery Shopper… Geheimzinnige Klant

  1. Dag Nilgün,
    Ooit schreef ik een verhaal over de man in het grijze pak. Een gedistingeerd heer die als een half zichtbare schaduw tussen de mensen in de stad liep en zo hier en daar iemand op de schouder tikte. Die was dan aan de beurt. Lang heb ik met hem op een bankje in het park gezeten om te praten over zijn goede werken. Ik begreep hem en hij verzekerde mij dat ik nog lang niet aan de beurt zou zijn. Maar wat is lang? Die vraag beantwoordde hij met een vage glimlach, stond op en verdween, een vage kilte achterlatend.
    Mooi verbeeld……groetings, Jan.

    Liked by 1 person

    • En een mooi verhaal…🙂

      Hier heb ik niet veel moeite moeten voor doen – het was er gewoon toen ik op jacht was naar de zonsondergang op de ruiten van de karretjesgarage😉 Serendipity…

      Groetjes
      Nil

      Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

