7 thoughts on “Weeping Beech… Treurbeuk…

  1. Rinus Alewijnse says:

    Dat verbaast mij: past WP dan net zoiets toe als de beruchte auto-enhancement van G+ (typisch Amerikaans gedrag :-)?
    Stuur mij dan Sony-negatiefje eens op, dan vergelijk ik het met de download vanaf deze blog. Ik ben benieuwd of het echt zo erg is of dat je “overdrijft”.

    Like

    • Nee, Rinus… geen auto-enhancement maar verlies… compressie warschijnlijk🙂
      Ik zal het origineel op G+ zetten in origineel formaat na bewerking en hopen dat daar niet ook van alles mee gebeurt… Er is niets mis met mijn ogen, hoor…😀

      Like

  2. Rinus Alewijnse says:

    Dat is inderdaad een indrukwekkende volhouder, maar ook een indrukwekkende foto die dat nog eens extra tot zijn recht laat komen. Chapeau🙂

    Like

    • Met dank aa en van Sonyboy…😉

      Maar het valt me alweer op met de fijne takjes hoe scherp de Sony trekt en zelfs in verkleinde versie blijft maar al zijn pluimen verliest als het geblogd wordt… In dit geval vind ik het spijtig… de indruk verandert wel enorm…:-/

      Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

