7 thoughts on “Family… Familie…

  1. Rinus Alewijnse says:

    Maar na even downloaden zie ik pas dat hij toch met je onhandige Olympus is gemaakt – dat kan echt niet vanuit de heup.:-)

    Like

    • Mijn Olympus niet beledigen, hoor… Onhandig? Zeker niet!😉 Uit de heup, vanaf de grond en alle andere variaties!🙂

      Like

  2. Rinus Alewijnse says:

    Dat heb je met Sonyboy: veel te gemakkelijk – maar desondanks een grappige foto: zo van “waar zullen we eens naar toegaan met het vrouwtje vandaag”.
    Het mannetje verpest het geheel enigszins, maar nu zie ik pas dat die een dure kinderwagen voortsleept🙂

    Liked by 1 person

    • Ik vermoed eerder dat het een fietsje was maar ben niet zo zeker…😉 En, het was niet Sonyboy maar de goede oude, trouwe Olympus🙂

      Like

    • Het was inderdaad een momentopname. Ik stond daar te praten met iemand en zag ze net aankomen… Voor dat ik zelf besefte had ik al afgedrukt…🙂

      Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

