4 thoughts on “Messi…

  1. Rinus Alewijnse says:

    Laat ik nou toch helemaal niks met voetbal hebben en eigenlijk ook geen echte kleinzonen, dus deze foto zegt mij niks.
    Maar ik vind het oranje wel erg mooi overlopen in het geel🙂

    Liked by 1 person

    • Wat voetbal betreft, dat vermoeden had ik al😀

      Maar ik heb niet over kleinzonen geschreven maar over kleinkinderen – en dat was ingegeven door Unicef op zijn t-shirt en dat hij daar duidelijk op een kleinkind staat te wachten… dus, twee totaal verschillende dingen…😉

      Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

