10 thoughts on “Fun?… Amusement?…

  1. Rinus Alewijnse says:

    Dat weet ik, maar als het nou nog een beetje leuk was, zou het al die moeite nog een beetje waard zijn. Maar ook dit is “uit de tijd”, dus voortaan maken we hier geen foto’s meer van – afgesproken🙂
    Maar er blijven gelukkig nog genoeg koddige situaties over en daar ligt jouw kracht.

    Liked by 1 person

  2. Rinus Alewijnse says:

    Walgelijk – als ik nog met een filmpje in mijn camera werkte (wat ik gisteren toevallig voor de allerlaatste keer heb gedaan vanwege een bezoek aan “historisch Brugge” waar ook de tijd heeft stilgestaan), zou ik het zonde van mijn rolletje vinden🙂

    Liked by 1 person

    • Jaaa, Rinus… Dat is ook een onderdeel van de Sinksenfoor, hoor… En ouder dan alle moderne vlieg- en draaimolens…😉

      Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

