8 thoughts on “Resting Giants… Rustende Reuzen…

  1. Rinus Alewijnse says:

    Zeer imposant, maar ja: hoe kun je ze er anders op krijgen? Maar wel met precies met de juiste achtergrond en dat is alleen voor de echte fotograaf weg gelegd: die wacht gewoon op het juiste moment🙂

    Ik vraag me alleen af hoe je daar verzeild bent geraakt: over het hek geklommen?
    Of peddel je er gewoon onderlangs in je kajak?

    Liked by 1 person

    • Hihi! Ik vrees dat je in de haven niet moet afkomen met een kajak… Ze plukken je er zo weer uit… En nee, ook niet over het hek geklommen…🙂

      We kregen van de OCMW een cadeautje (voor de vrijwilligers) in de vorm van een bustoer in de haven en omdat de haven mij al altijd heeft aangetrokken, was ik zowat de eerste die zich had ingeschreven. Ik had wel gehoopt op meer stopmomenten omdat fotograferen door de donkere ramen van zo’n bus nu niet direct interessant is. Spijtig genoeg was er maar een, waar die kranen stonden en dan een sanitaire stop in Lillo – ook heel kort… Maar als verkenningstocht was het toch aangenaam… We konden op een plannetje volgen waar we langs reden en dat houd ik wel bij…😉

      Bedankt voor het compliment😉

      Like

  2. Is dat mijn vriendin het afgelopen weekend in Antwerpen was en me daarover het een en ander heeft verteld, anders zou de draagwijdte van foto, titel, en commentaar mij volledig zijn ontgaan😉

    Liked by 1 person

    • Ze was dus eentje van zowat ‘n miljoen mensen die zijn gaan zien😀 Moedig!
      ‘n paar jaar terug heb ik de vorige versie met de Duiker en zijn dochtertje door heel de stad gevolgd, de drie dagen dat ze er waren – uren wachten, gebakken door de zon, continu geïrriteerd door grote jongens die zonder scrupules voor mijn neus en bij gevolg mijn lens kwamen staan en absoluut kapot tegen dat ze vertrokken. Ik zag het deze keer niet meer zitten😉 Heb me dan maar wat rustigere reuzen gezocht…😀

      Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

