1-Park02 fish

Color/Kleur, Photography/Fotografie

Ice Cubes, please?… Ijsblokjes, aub?…

Image

6 thoughts on “Ice Cubes, please?… Ijsblokjes, aub?…

  1. Rinus Alewijnse says:

    Ik vrees dat Ed gelijk heeft, maar ja: ze is ook wel erg dik en ik weet niet of haar vriend daarvan de oorzaak is of de gulle gevers die allerlei “snoepgoed” in dat niet bijster heldere water dropt – of is het jouw eigen pierebadje?

    Like

    • Nee, ik heb geen pierenbadje🙂 En geen idee of het een hij of zij is, dus ook geen idee waarom hij of zij nogal lijvig is…

      Het beestje leeft met nog wat andere soortgenoten in een vijvertje in een parkje. Het water is inderdaad wat troebel en het badje is aan een schoonmaakbeurt toe, denk ik. Er is wel ook een fontein maar ik vermoed dat het water gewoon wordt gerecycleerd langs een pomp – kan ook bijna niet anders… Het fontein en bijkomend regenwater (als het regent toch…) zorgt wel voor voldoende zuurstof blijkbaar want die jongens en meisjes zitten daar al ‘n tijdje in. Maar ik vrees dat ze’t bij de temperaturen die we nu hebben toch best moeilijk hebben…:-/

      Like

  2. Het arme beest … kijkt wel een beetje sneu, zo van “waar heb ik dit nou weer aan te danken?”

    Aan de mens, mijn lieve goudvis, die met zijn broeikasgasemissies de temperatuur op aarde tot het kookpunt doet stijgen …

    Liked by 1 person

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

