8 thoughts on “Fishing… Vissen…

    • Ja, dat heb je met moderne havens – geen plaats meer voor gewone windmolens!😉 Maar ja, de functie is ook wel ietsje anders – en ik vind ze eigenlijk wat hebben, zo rondgestrooid in het landschap… van ver zijn ze best sierlijk…🙂

      Like

  1. Rinus Alewijnse says:

    Daarom houdt een fotograaf niet van de “hengelsport”: die wil steeds wat anders zien dan staren naar het kabbelende water. En van die draaiende molens ga je op den duur zelf ook malen. Nee hoor; ons drijft een eeuwige onrust🙂

    Maar als je dan toch een statief hebt, zou ik er een spatwaterdichte GoPro op zetten met draadloze afstandsbediening vanuit mijn iPad zodat ik tenminste elke passerende walvis kan vastleggen. Mag ook de Red Star Line zijn🙂

    Kortom: ik vind dit een prachtig “stil leven”…

    Liked by 1 person

    • Een poëtische dag?…😉

      Niet met een statief getrokken, hoor… En af en toe verdwaalt wel eens een robbetje in de haven maar van een walvis heb ik (spijtig genoeg misschien…) nog niet horen spreken… En eigenlijk – ook al zegt men dat de waterkwaliteit verbetert, dat wil ik eigenlijk nog het robbetje nog een walvis toewensen, eerlijk gezegd… Geen GoPro dus…

      Bedankt voor het complimentje!🙂

      Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

