10 thoughts on “Archers… Schutters…

  1. Rinus Alewijnse says:

    Ik weet echter ook dat je er heel veel werk aan hebt gehad om je desktop weer op de rails te krijgen zodat je verder kon met de goede verwerking van je mooie foto’s, dus daarom is deze serie van die “ouwe schutters” een extra applausje waard🙂

    Liked by 1 person

  2. Rinus Alewijnse says:

    Die mannetjesputters zullen het ook benauwd hebben gehad in hun fluwelen pakken en eerlijk gezegd vind ik dit gedoe ook uit de tijd – vandaar dat je waarschijnlijk voor zwart-wit hebt gekozen. Alleen de laatste kop vind ik een prachtig portret, maar dan wel vierkant uitgesneden zodat die ontevreden smoel van de vent links eraf valt.
    De voorlaatste is ook een prachtig portret boven die gigantische kanten kraag, maar die wil je niet boven je bed🙂

    Liked by 1 person

    • Ja, dat zal niet meevallen op zo’n warme dag…🙂

      De laatste is ook mijn favoriet… maar ik vind dat de ‘ontevreden’ man met toch meer gewone kledij juist het gegeven in perspectief plaatst… en in dit geval geen vierkant, Rinus😛

      En ze hebben het duidelijk allemaal warm en zijn waarschijnlijk ook wat ontevreden over de opkomst van zowel schutters als volk, denk ik…

      Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

