Thrashing around the idea of ‘looking at things in a new, fresh, different way’ with a friend photographer I remembered something of the first days of my little Sony camera. Just the fact that I had to use a screen instead of a viewfinder made me discover and do a few things I had never thought of with my SLR – like lowering the camera without turning it off and just by chance discovering I have feet…😉 So I had a look at the feet of a few of the members of our team as well… and created a team of feet…

Teamfeet

Bij een uitwisseling met een vriend fotograaf over ‘dingen in een ander, frisser, nieuwer daglicht proberen te zien’ dacht ik plots aan iets van de eerste dagen dat ik mijn kleine Sony camera had. Gewoon door het feit dat ik in plaats van door de zoeker naar een schermpje moest kijken deed ik soms gekke dingen waar ik met mijn SLR nooit op was gekomen – zoals de camera laten zakken terwijl het schermpje nog aan stond en puur toevallig ontdekken dat ik voeten heb…😉 Dan heb ik maar ook de voeten eens bezien van enkele leden van ons team… en ontstond er een team van voeten…

Color/Kleur, Photography/Fotografie

Teamfeet… Teamvoeten…

Gallery

14 thoughts on “Teamfeet… Teamvoeten…

    • Thanks, Brenda🙂
      Yes it is… but it is also a bit how a team grows together from individuals to a working ‘unit’ where each one finds his own corner in the activities after a while…😉

      Liked by 1 person

  1. Dat kan ook, maar ik dacht dat je door je voorraad heen was🙂
    En bovendien regent het te veel om überhaupt iets nieuws te kunnen maken😦
    Dus vandaar mijn voorstel en fraaie collages maken is ook een kunst – al heb je daarbij aan Picasa een goede steun zoals we sinds jaar en dag kunnen ervaren.

    Liked by 1 person

  2. Rinus Alewijnse says:

    Voor de komende weken ben je wel zoet met de Snapseed cursus van Else, maar gezien jouw voetenwerk ben je al vol-leerd. Dus: what next?
    Gewoon collages maken van oude favoritieten🙂

    Liked by 1 person

    • Wat zou je denken van een verse ‘batch’ foto’s?…😉

      Trouwens, dit is ontstaan in een variatie van programma’s waarvan wat elementen van Snapseed (van vroeger – NIK Software dus) maar een klein onderdeel is…🙂

      Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

