WTR037

Color/Kleur, Photography/Fotografie

Pang!…

Image

10 thoughts on “Pang!…

  1. Een ander “onderschrift” had misschien minder provocatief geweest. Bijvoorbeeld: weet jij nog een oud-Antwerps dronkemansliedje?

    PS: wat jouw Old Shoebox er nou mee te maken heeft, ontgaat mij ook🙂

    Liked by 1 person

    • 🙂

      @PS: Ja, wat ze daar soms onder ‘related’ zetten is voor mij ook niet altijd logisch… maar het is een hint dat er nog andere dingen zijn en heel soms kijkt er wel iemand eens naar…😉 En voor mij is het een gelegenheid om oudere posts van het vorige, donkere thema wat aan te passen aan het huidige uitzicht… heb er verder geen controle over…🙂

      Like

    • Sorry, Ed… jouw foto van de Daily Mail vond ik ‘n beetje uit de toon vallen… is dus verwijderd… en nee, geen wereldpolitieke bijbedoelingen… gewoon een sympatieke gast…😉

      Like

      • Ik meende een zekere gelijkenis te ontwaren😉

        En nee, het was helemaal niet mijn bedoeling die foto te plaatsen, ik wou er slechts met een link naar verwijzen. Dat op het moment dat je dat doet de foto zelf verschijnt, had ik niet voorzien. Groot gelijk hoor, dat je hem hebt weggehaald.

        Liked by 1 person

        • En mijn excuses voor de vergelijking. Ik heb me gisteravond laat te weinig gerealiseerd dat zoiets voor de persoon in kwestie waarschijnlijk helemaal niet leuk is. Beetje dom van mij😦

          Liked by 1 person

        • Bedankt voor je begrip🙂
          Ja, er was inderdaad misschien enige gelijkenis – maar geef mij toch maar de speelse versie die Antwerpse en zeemansliederen zingt…😉

          Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

