14 thoughts on “Autumn Too… Ook Herfst…

  1. Zo’n tabletske hoef je niet eens scherp te stellen: die is vanzelf “scherp” van voor tot achter: probeer maar eens met Nexie.
    Desondanks een koddige foto met al die rode spatten🙂

    PS: de laatste keer dat ik Roosendaal passeerde, stond die bruine boemel er nog steeds braaf te wachten op 3 klantjes.

    Liked by 1 person

    • Fotograferen met Nexie is niet zo prettig omdat ik niet kan zien wat ik trek…😉 Ik hou me onderweg wel aan Sonyboy…

      Dan heb ik me blijkbaar vergist en wisselen ze af volgens het uur van den dag – of gaan de dubbeldekkers nog verder dan Roosendaal…🙂

      Like

  2. Rinus Alewijnse says:

    Goed voorbeeld doet goed volgen, maar mijn druppels waren scherper ondanks de veel slechtere camera in mijn armeluis-tablet – nou jij weer🙂
    En het boemeltje naar Roosendaal is ook al uit de middeleeuwen🙂

    Liked by 1 person

    • Ik had op de auto scherp gesteld… Maakt de druppels veel boeiender…😛

      Dat boemeltje gaat norrmaal maar tot Essen, dacht ik. Die van Roosendaal zijn tegenwoordig zilveren dubbeldekkers…

      Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

