Tuin040

Color/Kleur, Photography/Fotografie

Hybrid Tree… Hybride Boom…

Image

10 thoughts on “Hybrid Tree… Hybride Boom…

    • Allen daarheen!…😉

      Maar ik had toch echt niet aan Kerstmis gedacht, hoor… Ik vond het gewoon een grappig idee dat een naaldboom ineens andersoortige bladeren leek te produceren…🙂

      Like

    • Nee hoor… enkel nog maar najaar…😉

      Zit je op ‘n andere computer? Ik moest je alweer ‘approven’ om commentaar te kunnen geven… (?)😀

      Like

          • Heb ik nou goed begrepen dat windows 10 een abonnementsysteem is waarvoor je elk jaar moet betalen om het te mogen gebruiken? In de wereld is niets gratis en ik verdenk ze ervan dat dit na de introductie net zo zal gaan als bij Office en Lightroom etc. Of ben ik alweer teveel een realist?🙂

            Like

            • Voor de moment nog steeds niet, hoor… hij is gratis voor niets🙂 Het is wel geen volle versie maar een upgrade van de 8… eigenlijk zijn we voorlopig gewoon proefkonijnen tot de zelfstandige installatie komt… Maar ik ben zelfs niet zeker of die wel ooit komt. Het abonnementssysteem is voor de toekomst… Hoe ver die toekomst ligt, geen idee.:-/ Kan volgend jaar zijn, kan nog uitgesteld worden. Even koffiedik kijken dus. Je krijgt dan de nieuwere versies per Windows Update. De 10 blijft de basis. Tenzij de grootste klanten, bedrijven dus, njet zeggen – zoals met de 8… Voorlopig zitten we wel gerust…🙂

              Inderdaad, zoals Office… je MOET dus internet hebben om nog mee te kunnen… En de Adobe toestanden zijn daar ook inderdaad familie van. Alles de wolk op…🙂

              Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

