Yes, I know Halloween is over till next year🙂 But as usual, the shopping centres leave all the decoration almost till Santa Claus arrives and bumps the witches to next year. And rather than wait till next november to post them, I decided to do that right away😉

Ja, ik weet het – Halloween is gedaan tot volgend jaar🙂 Maar zoals gewoonlijk blijft de decoratie in de winkelcentra staan tot Sinterklaas bijna aankomt en de heksjes en stootje geeft richting volgend jaar. En ik besloot deze foto’s ineens te publiceren in plaats van te wachten tot volgende november😉

 

HLW001

 

HLW002

 

HLW003

Color/Kleur, Photography/Fotografie

Halloween Replay… Halloween Herhaling…

Gallery

6 thoughts on “Halloween Replay… Halloween Herhaling…

  1. Dag Nilgün,
    Die “Vogelspin” heeft wel wat. Ik weet niet of ik het over fotokwaliteiten of “zieke geesten” moet hebben, maar met die van mij ben ik erg blij :-):-):-)
    Groetings, Janommeke die 13-11 (how come?) afreist naar Portugal.

    Liked by 1 person

    • Dag Jantje…

      Als ik zo’n grote vogelspin moest tegenkomen in’t echt, zou ik ondanks mijn overwinning over mijn arachnofobie toch nog een heel voorzichtig stapje opzij zetten, denk ik😀 Ben nog niet zo ver om ze met de blote hand te pakken…

      Die van jou?… Jouw spinnen? Jouw foto’s?… Is me niet duidelijk…😉

      Happy trails, zou’k zeggen… Ik hoor wel nog van je, veronderstel ik…

      Groetjes
      N.

      Like

  2. Weird – like your colors🙂

    Ik zou “de beelden” niet sterk willen noemen, maar eerder getuigen van “zieke geesten”. En die heb je met afgrijselijke precisie vastgelegd🙂
    Op naar Santa Claus maar weer. .

    Liked by 1 person

    • ‘My’ colors are in fact a rather accurate copy of the reality, the colors used by the creators of this corner😉

      Ik weet het, je hebt het niet met dwarrelende spookjes en heksen🙂 Tot volgend jaar geen pompoenen, geesten en heksen – beloofd!😀

      Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

