6 thoughts on “On the Move… In Beweging…

  1. Gek genoeg vind ik hem als foto niet zo goed, maar wel als ik er in gedachten een filmpje van maak en het ritmische geratel van het spoor erbij denk.
    Ik heb zo’n filmpje wel eens gemaakt op de lange Moerdijkbrug over het Hollands Diep tussen Dordrecht en Roosendaal, want dan geven die schuine brugspanten zo’n prachtig ritmisch effect,samen met het hardere geratel van het spoor.en die enorme lege watervlakte erachter.
    Maar toch een aardige impressie op je weg naar het spoormuseum in Brussel. En het heeft even geduurd voordat ik in de gaten had dat het witte vlak geen meertje met rare eilandjes was, maar een wit huis dat lager dan het spoor stond🙂

    PS: vroeger zat je als kind met je neus op het glas gedrukt weg te dromen en dan zag je ook zoiets als jouw foto. Alleen de stoomwolken ontbreken nog🙂

    Liked by 1 person

    • En het roet in de stoomwolken dat in je ogen kon terecht komen als je even je kop buiten stak…😉

      Als foto is het een suggestie van beweging, niet de beweging zelf – en blijkbaar werkt het nog ook als ik lees wat je hebt geschreven😀

      Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

