6 thoughts on “TrainWorld… (2)

  1. Ik herinner mij nog vaag een wereldvreemde vader van een tijdelijk vriendje die in een zijkamertje eindeloos aan het zagen en vijlen was aan allerlei onderdeeltjes voor zijn schaalmodellen – veel kleiner dan deze “joekels”. Daaraan heb ik altijd een wat ambivalente houding tegenover bewonderenswaardige modellen overgehouden die ik niet goed kan plaatsen, want ik was zelf met mijn Meccano ook eindeloos aan het nabouwen. Maar die modellen hadden kennelijk voldoende onbeholpenheid om er niet van dol te draaien en ze na een tijdje gewoon weer te demonteren om aan een volgend project te kunnen beginnen🙂
    Dus bewondering (ook voor jouw foto’s), maar wel met een triestig randje. Net zoals er ook veel mensen zullen zijn die nooit zullen snappen dat wij vele uren met onze foto’s bezig kunnen zijn, terwijl zij nog niet eens hun slechte weg gooien – laat staan hun goeie wat verbeteren🙂

    Liked by 1 person

    • Ik heb daar ook bewondering voor… Deze zijn echt identieke replica’s van +/- 70 – 80 cm. Niet zo groot dus als de foto’s laten denken🙂 Ik wou geen details missen en heb ze van zo dichtbij mogelijk getrokken wat natuurlijk geen idee geeft van hoe groot ze eigenlijk zijn… Niet zo groot dus…

      Bedankt voor je complimentjes (ook uit naam van de onbekende geduldige mensen die ze hebben gebouwd…)🙂

      Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

