Station01

Color/Kleur, Photography/Fotografie

City Styles… Stadsstijlen…

Image

6 thoughts on “City Styles… Stadsstijlen…

  1. Rinus Alewijnse says:

    Ik vind het ondanks het rommeltje ook een heel mooie en superheldere foto en ik herken natuurlijk de mooie Middenstatie en het lelijke Radisson hotel. Maar als ik het goed heb zit je midden in de Chinese wijk, dus ik word erg nieuwsgierig wat je daar uitspookte als “foei jonge haai”?

    Liked by 1 person

    • Eigenlijk zit ik net voorbij de Chinese wijk… Daar zitten alweer meer Afrikanen, Turken en hier en daar ook wat Belgen. Maar ja, het loopt natuurlijk wat dooreen😉
      Mijn DIN vriendin woont daar in een service-flat en ik sta op haar balkonnetje. Weet je nog de nachtopname van een straat nog niet zo lang geleden (dwarrelt ook ergens hier rond op mijn blogje)? Dat was een halve draai naar rechts op hetzelfde balkonnetje😉

      Like

    • We did when I took the photo🙂 Not any more, though… grey, rainy, probably will be getting quite windy too – but not too cold…

      Thanks for your visit!🙂

      Liked by 1 person

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

