MIS07

Color/Kleur, Photography/Fotografie

Antwerp by Night…

Image

14 thoughts on “Antwerp by Night…

  1. Rinus Alewijnse says:

    Dan heb ik dat toch goed gezien, want ik voelde dat “Onze Lieve Vrouwe” mij na stond te gluren😉

    PS: de narigheid van (verkeers)borden is dat ze altijd in de weg staan – overal.

    Liked by 1 person

  2. Rinus Alewijnse says:

    Ik geloof dat ik dit sfeerstraatje ook ken – alleen niet bij nacht🙂
    Jammer van dat oranje bord en dat malle Belgische huis tussen de oudjes, maar dat kun jij niet helpen, want even uit beeld zetten is wel wat veel gevraagd na de nodige glaaskes🙂
    Desondanks een mooie foto zonder selfies-makende lellebellen🙂

    Liked by 1 person

    • Als je van waar ik stond een halve draai doet en in de andere richting kijkt,, kijk je los op de kathedraal…😉

      Nacht of niet, het is een straatbeeld – en daar horen plakaten en lelijke huizen ook bij…

      Bedankt voor je bezoek🙂

      Like

    • Thanks!🙂
      In fact, I don’t really live in it anymore but did for a long time and it is still not far from where I do live now – so I go back regularly🙂

      Liked by 1 person

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

