As the weather is not so friendly lately and I hate that fiddling around with plastic bags to keep the camera dry, a dive into my archive of last summer…🙂

Daar het weer niet zo vriendelijk gezind is en ik het geknoei met plastiek zakjes haat om de camera droog te houden, een duik in mijn archief van vorige zomer…🙂

 

The Fleet – De Vloot

WTR060

 

The Captains – De Kapiteinen

WTR058

…but shouldn’t this be more fun?…😉

…maar zou dat niet plezieriger mogen zijn?…😉

 

Color/Kleur, Photography/Fotografie

Models… Modelbouw…

Gallery

9 thoughts on “Models… Modelbouw…

  1. Rinus Alewijnse says:

    Valt mij op dat commentatoren zelden reageren op andermans commentaar, maar ik doe het toch eens nalv haar opmerking over foto-archieven.
    Je hebt natuurlijk mensen die hun nog niet ontwikkelde sd-kaartjes bewaren in een schoenendoos, maar gisteren was er toevallig een oude Citroën-liefhebber op bezoek en ik had het over onze Axel en tot mijn verbazing kende hij dat model niet. Dus ik pak mijn tablet en tip op Fotos en type Axel en na een paar seconden verscheen onze rode op foto 1989-165 en die was toch echt door mij gemaakt in Denemarken, uiteraard met mijn schone gade bijna bloot op de voorplecht🙂
    Rara hoe kan dat?

    Liked by 1 person

    • Truc 37?… Toverdoos van Google? Toverdoos van One Drive? De wonderen van sync? Een schoendoos in je tablet? 😉

      Er wordt ook wel eens op mekaar geantwoord, hoor – ik doe dat ook wel eens. Maar dan moet je de ‘reply’ gebruiken net onder de opmerking waar je zou willen op reageren… anders is het niet duidelijk en komt jou commentaar gewoon bovenaan te staan…😉

      Like

      • Rinus Alewijnse says:

        Nu pas gezien (veel te grijs🙂, dus bedankt voor de tip.

        Niks truc 37, maar je moet natuurlijk wel een “schoenendoos” in de cloud hebben bij wie dan ook en je moet ooit wel bijschriften hebben getypt waarin soms dat unieke woord “Axel” voorkomt. Maar er zitten nog minstens 10.000 andere foto’s in die doos waar niet zo’n uniek woord bij staat en die vind je dus nooit meer terug.
        Lang leve onze archieven 🙂
        Ik zal je die foto wel per gewone mail toezenden, maar dan moet je hem wel in Picasa openen om alle toegevoegde info te kunnen zien, maar misschien is LR ook goed genoeg. Kun je ook zien dat mannen op hun wolk graag overdrijven😉

        Liked by 1 person

  2. Rinus Alewijnse says:

    De kindjes vinden het wel prachtig, maar die hebben geen zorgen over alle bugs die al varend op kunnen treden sinds de overgang op Windows 10🙂
    Verder gewoon gezellige foto’s bij gebrek aan sneeuw😦

    Liked by 1 person

    • 😀
      Geen idee of MS daar een hand in heeft… valt totaal buiten mijn ‘expertise’…😉

      Bedankt voor je commentaar🙂

      Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

