Color/Kleur, Photography/Fotografie

Big Egg… Groot Ei…

Image

6 thoughts on “Big Egg… Groot Ei…

    • Yep!😀 Goed geheugen, Monneke!😉
      Ik had zo geen foto dat bij Pasen paste – ben maar in het verleden gedoken…🙂

      Like

  1. Rinus Alewijnse says:

    Als kuiken zou ik dit jaar maar weer terug kruipen, want het lentegevoel wil maar niet komen ondanks jouw grappige beeld🙂

    Liked by 1 person

    • Ik hoorde daarnet dat Pasen het feest is van de hoop… we blijven dus hopen… En ja, het lukt bij mij ook nog niet helemaal…nog ‘n weekje – dan wordt het beter, hebben ze gezegd😉

      Like

      • Rinus Alewijnse says:

        In onze nederige streken bestaat er een oud spreekwoord: “maart roert zijn staart” en helaas is dat op velerlei wijzen weer bewaarheid geworden. Bij mijn Canadese neef lag er vorige week zelfs nog een flink pak sneeuw.
        Maar we blijven hopen – ons strandkotje staat er ook pas vanaf eind april😉

        Liked by 1 person

        • Ja, vannacht is er al flink geroerd!😉 En toen ik opstond, kreeg een heus lichtspeel alsof iemand aan de knopjes zat en aan/uit speelde… nu zijn we al in galop onderweg naar de volgende bui…:-/

          Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

