8 thoughts on “Neptun’s Navy (3)…

  1. Rinus Alewijnse says:

    Weliswaar geen ijsberg + walvis te zien, maar het geeft toch een kick om op die uitkijkpost te mogen staan🙂
    Ik herinner mij nog goed dat ik als 20-jarige technisch vakantiewerk deed op een flink vrachtschip dat in de afbouwfase was op de werf in Vlissingen en dat ik de proefvaart mee mocht maken waarbij alles getest werd en dan keek ik ook mee op de brug en in de machinekamer – dat vergeet je ook nooit meer – alleen maakte ik toen nog geen foto’s (als dat al gemogen had).

    Liked by 1 person

    • Moet niet altijd een ijsberg zijn… Het nieuwe (afschuwelijke) havenhuis mogen ze voor mijn part ook wel even meenemen… dan zien we de oude brandweerkazerne terug staan…😉

      Ja, zo’n schip is toch wel indrukwekkend🙂 Fotograferen was hier geen probleem maar sommige delen waren uiteraard afgesloten voor het publiek – zoals privé vertrekken en zo… de machinekamer hebben we ook niet gezien… Er is ook een ‘Monkey Tower’ – die gaat den blog niet halen maar dat stuur ik seffes wel langs mail als het je moest interesseren (met misschien nog wat ‘binnenkant’)… Je moet inderdaad ‘n beetje ‘n aapje zijn om daar op te geraken, denk ik…🙂

      Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

