14 thoughts on “ISTANBUL…

  1. Rinus Alewijnse says:

    Zelfs deze leliën treuren – precies het juiste beeld bij deze dag die mij toch een beetje ontgaan is omdat ik er nooit ben geweest dan alleen via (oude) foto’s van jou. Ben erg kortzichtig de laatste tijd…

    Liked by 1 person

    • Je hebt waarschijnlijk ook nog genoeg werk thuis, neem ik aan…

      Het zijn trouwens geen lelies maar de bloemen van mijn hosta’s😉

      Like

      • Rinus Alewijnse says:

        Ik noem gewoon alles “lelies”: als halve musicus speel je ook duizenden noten die misschien wel in mijn vingers zitten, maar niet in mijn kop – dus is het voor mij onbegrijpelijk hoe iemand ze kan onthouden🙂

        Liked by 1 person

    • It is, Bryan… and that it was something that was just looking for a place and day to happen doesn’t make it any better… Nor does watching my country drifting into some strange galaxy for some years already…

      Thanks for your reaction!🙂

      Like

    • Het is daar bijna rinkaaneen, Monneke… Wennen doet dat niet – het blijft elke keer wel een schok… Maar deze keer valt het wel meer op doordat het zo op Zaventem lijkt…

      Bedankt voor je bezoek!

      Like

    • Niet de moment om die richting uit te gaan, vrees ik… Er zijn daar al zo veel dingen gebeurd die alles behalve mooi zijn dat het ‘n beetje gek lijkt om er een datum op te plakken, eerlijk gezegd… Ik ben al lang de tel kwijt…

      De analogie met Zaventem is wel opvallend…

      Bedankt voor je bezoek en grts aan beiden🙂
      N.

      Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

