TShO063

Color/Kleur, Photography/Fotografie

Time Travel… Tijdsreis…

Image

4 thoughts on “Time Travel… Tijdsreis…

  1. Rinus Alewijnse says:

    Bedoel je met “time travel” de ouwe schuiten of de moderne man met een stokoude camera of allebei?
    Maar waar is de tijd heen dat er überhaupt nog echte schepen aan de mooie, maar inmiddels danig verroeste Scheldepromenades lagen – ik heb in ieder geval nog een foto uit 1966 of 67 waarop nog een schip wordt gelost door zo’n ouderwetse kadekraan. Daar hangt het scheepvaartmuseum natuurlijk vol mee, maar die heb ik niet zelf gemaakt.
    Enfin, ik denk dat het jou toch vooral om de unieke ritmiek van al die masten ging🙂

    Liked by 1 person

    • Dat mag je nu wel zelf kiezen of de man met de camera naar het verleden of de schepen naar de toekomst zijn verplaatst… en van welke tijd de fotograaf met iets Leica-achtigs daar terrecht is gekomen…😉

      Er liggen nog/terug schepen aan aan de promenade (zuid), hoor… maar die hebben enkel toeristen aan boord… en het zijn drijvende wolkenkrabbers…:-/ Ik heb twee zeilschepen gezien, eentje modern en eentje zoals ik vind dat het hoort – maar ga niet elke keer kijken – misschien heb ik er nog ‘n paar gemist…🙂

      De kongoboten – tja – niet meegemaakt😦

      Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

