bol03

Color/Kleur, Photography/Fotografie

Fisheye for free… Gratis Fisheye…

Image

8 thoughts on “Fisheye for free… Gratis Fisheye…

  1. Rinus Alewijnse says:

    Zou ik nog niet gratis willen krijgen🙂
    Maar het zou soms wel aantrekkelijk zijn als je net als op sommige foto’s op Google Maps zou kunnen rondkijken in een bijzondere omgeving.

    Liked by 1 person

      • Rinus Alewijnse says:

        O zeker, maar ik bedoelde 360 graden. Want dan wil ik kasteel en Lange Wappe en een stukske stad en de imposante OLV-toren ook zien.
        Mannetje nooit genoeg🙂

        Like

        • Ik vrees dat ik dan ruzie ga krijgen met de politie… De paal waar de spiegel op staat is niet draaibaar… Je moest maar al blij zijn dat ik het spiegeleffect heb weggenomen met ctrl/shift/H (in Picasa)… Ik moest twee keer kijken thuis om te begrijpen waarom de foto wel vertrouwd en toch totaal onherkenbaar was…😀

          Like

          • Rinus Alewijnse says:

            Knap hoor – ik had al met enige verbazing naar de leesbare tekst gekeken: kennelijk voelde ik aan “mijn water” dat daar iets niet mee klopte🙂

            Liked by 1 person

            • Ja, normaal krijg je die in ‘spiegelschrift’…😀 Maar ook heel de omgeving zodat je wel de onderdelen herkent maar er toch niets van kunt maken…😉

              Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

