bol02

Color/Kleur, Photography/Fotografie

And me?… En ik?….

Image

6 thoughts on “And me?… En ik?….

  1. Rinus Alewijnse says:

    Denk dat het hondje minutenlang smachtend omhoog heeft gekeken, dus je had alle tijd🙂
    En dat op dierendag: slecht vrouwtje!
    Of heet dat een “hondenschool”?
    Fijntjes aangevoeld van jou dus!

    Liked by 1 person

    • Pakje friet was al bijna op😛

      Ja, zo is het inderdaad een goed opgevoed hondje… Mijn iets grotere en minder goed opgevoede hond had er waarschijnlijk al met zijn neus ingezeten😀

      Bedankt!🙂

      Like

      • Rinus Alewijnse says:

        Sinds wanneer ben jij stiekem “aan de hond” geraakt?
        Kun je geen stap meer buiten zetten of hij wil om frieten 🙂

        Liked by 1 person

        • Aan de hond?😀 Nee, niet direct – Ik ben nog steeds de ‘Kattenmadam’ zoals de overburen mij hebben ‘gedefinieerd’…😉 Op een of de andere manier komen die gewoon bij mij terecht – al was het maar om een bakje eten… Wat niet wegneemt dat ik ook moet glimlachen met de uitdrukking op het snuitje van een hondje dat hoopt op een frietje…🙂

          Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

