sth038

Color/Kleur, Photography/Fotografie

There Be Dragons…

Image

10 thoughts on “There Be Dragons…

  1. Rinus Alewijnse says:

    Ik heb nog nooit een bevredigende foto van dat indrukwekkende beeld kunnen maken omdat de achtergrond te “rommelig” is. En dat is ook het probleem met deze op zich “spannende foto”. En dat is eigenlijk een gek probleem, want visueel staat het monument daar prachtig: kennelijk kun je met je ogen iets wat een camera zelden kan: de “rommel” wegdenken.

    Liked by 1 person

    • Ja, die keuze hebben wij wel – de camera zo niet…😉 Maar door er details uit te halen kan je’t toch wat verminderen, vind ik… En wat er dan over blijft, is een hint naar de omgeving waar het staat… het kan eigenlijk nog iets beter door op volle opening te trekken. Dan is ‘de rommel’ nog maar een schaduw…😉

      Like

      • Rinus Alewijnse says:

        Maar die details zijn zelf ook al zo “rommelig” – het is toch meer het geheel dat imponeert. Ik herinner mij één foto en ik weet niet eens meer of ik hem heb gemaakt of jij (dat is meer waarschijnlijk) of iemand anders, namelijk het geheel met het stadhuis erachter, maar met een heel klein meisje aan de linkerkant dat vol verbazing met haar armpjes op haar rug omhoog staat te kijken: kennelijk maakt zij alles goed🙂

        Liked by 1 person

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

