khw01

Color/Kleur, Photography/Fotografie

Brrrr… cold… koud…

Image

8 thoughts on “Brrrr… cold… koud…

  1. Rinus Alewijnse says:

    Mooi maar mysterieus zoals wel vaker bij dames 🙂

    PS: welke reclame van een juppendrankje was dat toch ook alweer waarbij gezegd werd: ik wil “haar” ijs- en ijskoud…

    Liked by 1 person

      • Rinus Alewijnse says:

        Oh, is dat alles – ik dacht aan de restanten van een voormalig pompstation.
        En nou weet ik ook de naam van dat drankje weer: Martini-on-the-rocks 🙂

        Liked by 1 person

        • Hihi!… Nee, geen pompstation… 😀

          Ah, datte… niet mijn drankje, vrees ik… nooit zo gek geweest van al die aperitieftroep… Geef mij maar een eerlijke sherry of ‘n glaasje wijn… 😉

          Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

