10 thoughts on “Very Late Christmas… Heel Late Kerst…

  1. Rinus Alewijnse says:

    Jammer genoeg blijft het niet zitten tot de volgende sneeuwloze Kerst 🙂

    PS: ik had een 16:9 uitsnede mooier gevonden – er moet niet te veel onscherpte in beeld zijn, tenzij het oefeningen waren om de scherptediepte te testen?

    Liked by 1 person

    • Al goed dat het niet blijft liggen… 😉 Heel wat warmer nu… alle ramen open om het hutje te laten doorademen… 🙂

      @PS: Hihi! Lang geleden dat je graag mijn foto’s wou veranderen… En nee, het was geen test – gewoon even ervan genieten dat dit met de Nikon (en de lensuitspatting) zonder moeite kan… 😀

      Like

      • Rinus Alewijnse says:

        Niks mis met die fijne lens hoor, maar vind het dan wel gek dat je ondanks de 3:2 ratio van je Nikon toch hardnekkig vasthoudt aan de 4:3 van je Olympus.
        Als de foto zich ervoor leent (zoals deze), laat ik hem graag de relatief brede schermen van tegenwoordig vullen en 3:2 ligt dichterbij 16:9 dan 4:3. En dat is dus ook mooi via Chromecast op een brede tv. Wat speelse afwisseling is gezond 🙂

        Liked by 1 person

        • Je weet dat ik moeilijk te overtuigen ben… 😉

          Als mijn eigen gevoel mij zegt dat het anders beter is, zal ik dat ook wel toepassen… tot nu toe niet, dus… 😀

          Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

