I am rather sure that most people cut down ivy before it can show this – correct me if I’m wrong 😉 But if you let it have its way on a sunny spot, it produces these berries that birds seem to love…

Ik ben er redelijk zeker van dat de meesten hun klimop snoeien voordat het de kans krijgt, dit te laten zien – het staat jullie vrij, mij te verbeteren als ik me moest vergissen 😉 Maar als het de kans krijgt om rustig zijn gangen te gaan op een zonnig plekje, komen deze besjes te voorschijn waar vogels gek op zijn…

Color/Kleur, Photography/Fotografie

Ivy… Klimop…

Image

4 thoughts on “Ivy… Klimop…

  1. Rinus Alewijnse says:

    Dat kan ik mij nog herinneren van heel lang geleden, want ik was meestal te lui om tijdig te gaan snoeien. En fijngewreven klimopblaadjes helpen heel goed tegen het stekend ongedierte en als ik nog even doorga, word ik “Klazien van Zalk” 🙂

    Liked by 1 person

    • “Klazien van Zalk” ??? Wie of wat is dat? 😀
      Dat van de blaadjes wist ik niet – ik heb gewoonlijk wat verse basilicum in huis – dat helpt ook. Gewoon even wat kneuzen dat het sap loskomt en dan opplakken waar je gestoken bent… 😉

      Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

