Color/Kleur, Photography/Fotografie

Under the Hood… Onder de Motorkap…

Image

12 thoughts on “Under the Hood… Onder de Motorkap…

    • Vergeleken met de gladde, ingepakte, moderne bakken is dit volgens mij een open boek! 😀 En mooi om te zien ook nog! 😉

      Like

      • Rinus Alewijnse says:

        Hoor ik daar iets doorklinken uit je motorische jeugdjaren???
        Ik heb ook zo’n dochter, maar geloof niet dat ze nog veel “sleutelt” aan Soezie 🙂

        Liked by 1 person

        • Oooo, dat gaat nog verder terug, hoor… naar een favoriet oompje die over machines niet kon zwijgen. Vooral auto’s die ons nu als Classics worden gepresenteerd en toen nog rondreden 🙂 Daar heb ik mijn eerste virusjes van opgedaan, denk ik, zo rond mijn 6 – 7 jaar… Hij was ook de eerste van wie ik het stuur van zijn Mercedes mocht vasthouden… Voor de rest was ik wel nog wat klein of hij had me zelfs laten rijden, denk ik 😀 En mijn eigen motorperiode heeft daar niets van afgedaan. 😉

          Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

